10 de setembro de 2014

Back to School | Outfits

Hello Stuffs, so where to start? I know that I don't have done posts for more than a month and I'm really sorry for that, the true is that I don't have any excuse, I didn't have any inspiration so I decide to not do any thing over doing posts without the quality that you diserve :s
For the title you have already notice that this post will be about School and I bring you some outfits so you can inspire and I want you to know that for school I always opt for confortable stuffs.
I have taked the pictures from Pinterest, chicismo and fashiolista.

Olá Stuffs, então por onde devo começar? Eu sei que já não faço posts a mais de um mês e por isso peço imensa desculpa, a verdade é que não tenho desculpa, não tive inspiração e por isso decidi não fazer nenhum post do que estar a fazer sem a qualidade que vocês merecem :s
Pelo titulo já devem ter reparado que este post vai ser acerca da escola e eu trago-vos outfits para inspirar e quero que saibam que para escola eu opto sempre por coisas confortáveis.
Tirei estas fotografias do Pinterest, chicismo e fashiolista.








Tell me which one is your favorite?

Digam-me qual é o vosso preferido?


1 comentário: